środa, 24 listopada 2010

Ból zęba - jak dbać o zęby?

Zastanawiasz się jak dbać o swoje zęby aby były zdrowe, mieć piękny uśmiech i jak najdłużej unikać wizyt w gabinecie stomatologicznym oraz aby ból zęba Cię nie dotyczył? Jeśli tak to odpowiedź mam nadzieję znajdziesz poniżej.

Po pierwsze należy dobrze dbać o swoje zęby, czyli często je myć bardzo dobra pasta do zębów i używać nici dentystycznych zawsze po każdym posiłku (oczywiście w miarę możliwości).



Po drugie ze swojego doświadczenia wiem, że nie warto oszczędzać na środkach do higieny jamy ustnej czy na leczeniu zębów, kiedy już pojawi się ból zęba.

Po trzecie warto poszukać dobrego stomatologa, z dużym doświadczeniem (jeśli oczywiście się takiego nie znalazło), który polecany jest przez wiele osób i odwiedzać go (wizyty kontrolne), nawet jeśli żaden ból zęba się nie pojawił, co najmniej co rok nie dłużej. Ważne jest też aby wybrany dentysta używał najnowszych technik i materiałów do leczenia zębów.

Po czwarte – jak się ma już zaufanego dentystę warto raz a dobrze wyleczyć wszystkie zęby z próchnicą, ubytkami itp. Nawet jeśli ból danego zęba Ci nie dokucza. Jest to ważne aby jeden ząb nie psuł się od drugiego oraz mieć pewność, że nie złapie nas nagły ból zęba. Dodatkowo warto też zafundować sobie oczyszczanie zębów i ich wybielanie u stomatologa, dzięki czemu będziesz mieć bardziej czyste, zadbane zęby. Tylko uwaga – nie należy wybielać zębów poniżej 16 roku życia.

Pamiętaj – dbając o zęby teraz oszczędzisz potem na leczeniu.

11 komentarzy:

  1. Miałam swego czasu dość spory problem z bolącą szóstką. Długo zwlekałam z wybraniem się do dentysty, aż w końcu, gdy ból stał się nie do zniesienia, okazało się, że trzeba ją usunąć. Na szczęście specjaliści z http://lux-dent.com.pl/chirurgia-dentystyczna-wroclaw/ zajęli się mną profesjonalnie i nic nie bolało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojego brata bolał ząb. Skorzystał z usług w Centrum Stomatologii Dentech (http://www.centrum-stomatologii.pl) szybko znalazł pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim należy regularnie zęby myć i chodzić na wizyty kontrolne do stomatologa. My całą rodziną uczęszczamy do https://topmedsulechow.pl/oferta/stomatologia-sulechow/ i za każdym razem bardzo przyjemnie wspominamy naszą wizytę w gabinecie stomatologicznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię podobnie. Regularnie chodzę na przegląd zębów do stomatologa w centrum medycznym. Mam tu możliwość zarezerwowania wizyty na stronie internetowej centrum https://cmp.med.pl/ co jest dla mnie bardzo wygodne. W ten sposób mogę też skontaktować się z wieloma innymi specjalistami.

      Usuń
  5. W mojej opinii www.centrum-stomatologii.pl to bardzo dobry gabinet dentystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo dbanie o zęby nie jest wcale takie ciężki i myślę, że trzeba to robić regularnie. W końcu jak byliśmy na wizycie z dziećmi u stomatologa to bardzo mi się podobało to, że w środku ładnie pachniało https://neutralizatoryzapachu.pl/blog/piekny-zapach-w-gabinecie-stomatologicznym/ i myślę, że to zasługa jakiegoś magicznego preparatu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dbanie o zęby wcale nie jest trudne. Trzeba tylko wiedzieć, jakie są podstawowe zasady higieny, ale też oczywiście nie można zapominać o tym, jak ważne są regularne wizyty w gabinecie stomatologa. Dodatkowo z bólem zęba też trzeba umieć walczyć, ale tutaj w tej walce z pewnością pomocne będą informacje, które znajdziecie sobie na stronie https://apteline.pl/artykuly/bol-zeba-domowe-sposoby-leki-antybiotyki-co-na-bol-zeba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak mnie bolały zeby chodziłam do Dentysta Gdynia to od tamtej pory nie zmieniam stomatologa, nawet mój mąż też tam chodzi, co on w ogóle boi się wizyt u dentysty

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja musiałem zadbać bardzo o zęby, ponieważ zakładałem nakładki prostujące zęby.

    OdpowiedzUsuń